من ایرانی ام

من ایرانی ام


 چشم مخملی من
شکوه آینده
امروز
این عشق ماست ، عشق به مردم
بگذار
درفش سرخ
زیبایی ترا بستایم
من کور نیستم
 باید ترا بستایم می دانم
 اما کجاست
جای دیدن تو
وقتی که هم وطنم بررده
و خاک خوب ترا جراحی می کنند
باید که خاک من
از خون من
بنا گردد
بنای آزادی
بی مرگ و خون
کی میسر شد ؟
پیکار می کنم
می میرم
 این است عشق من
می دانی
من ایرانی ام 

زنده یاد مجاهد خسرو گلسرخی

  زنده یاد خسرو گلسرخی

نظرات 7 + ارسال نظر
شهروند دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.citizenry.blogfa.com

شعر ی از گلسرخی در وبلاگم گذشته بودم چند پست قبل .شاید خوشت بیاد.

علیرضا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.koroshehkabir2.blogfa.com

سلام امیدوارم که خوب باشید و هر روز ژاینده تر از روز قبل باشید

یلدا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ق.ظ

سینا جان ما همه با هم ایرانی هستیم و اصالتمان را دوست داریم

مونا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ب.ظ


با سلام
از اینکه نظر خود را برای وبلاگ من فرستادید متشکرم. در رابطه با برگزاری جشن بزرگداشت کورش با دوستان صحبت کردم موافق بودن. با تشکر
به امید تحقق آزادی در میهنمون ایران

موسی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ق.ظ

من از عکس اول ویب خیلی خوشم اومد .
باریکلا

کریم دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام سینا جان وب لاگت خیلی خوب بود امید وارم موفق باشی

سرمد شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ق.ظ http://www.kish--e--mehr.blogfa.com

با سلام از بلاگتون بسیار لذت بردم بلاگ ما هم موضوعی شبیه شما دارد .می خواستم به شما خسته نباشید و درخئاست تبادل لینک کنم؟ منتظر ایمیلتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد